Wij hopen dat je veel plezier hebt van je bestelling. Mochten de geleverde producten toch niet helemaal voldoen aan je verwachtingen, dan kun je ze binnen 100 dagen na ontvangst retour sturen mits in de oorspronkelijke verpakking en in goede, ongebruikte staat.
Wil je een product omruilen? Bestel het item naar keuze in de Happinez Shop en stuur je oude bestelling retour.
Richtlijnen voor retourneren
1. Plak het retourlabel onderaan de pakbon over je eigen adres op de verpakking.
2. Vul de reden van retourneren in en voeg deze pakbon toe aan de zending.
3. Verzend je retour via de post. Bewaar het verzendbewijs.
4. Wij storten het aankoopbedrag binnen 3 weken terug bij ontvangst van de retourzending. Bij automatische incasso geldt voor een periode van acht weken het zogenaamde storneringsrecht om betalingen ongedaan te maken. Als geen stornering plaatsvindt, betalen wij na ± 8 weken het aankoopbedrag terug.
Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan het verzendhuis, Montapacking, ter attentie van de Happinez Webshop. Heb je de pakbon niet meer? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Het adres voor retourneren is:
Happinez Webshop
Ir. Hanlostraat 15
7547 RD Enschede
Retourneren vanuit Nederland kan via de PostNL en vanuit België via de Belgische post.
Beschadigd product
We streven ernaar uw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en verzenden. Als bij aflevering blijkt dat je bestelling niet correct is (schade of onjuist product), kun je ervoor kiezen om alsnog een correcte bestelling te ontvangen of om je geld teruggestort te krijgen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Fabrieksgarantie
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl je dit al langer dan 100 kalenderdagen in je bezit hebt, dan valt dit wellicht nog onder (fabrieks)garantie. Je kunt daarvoor direct contact opnemen met de producent van je artikel. Ook kunnen wij je uiteraard bijstaan bij het verkrijgen van die garantie. Let wel: de garantie(duur) is afhankelijk van je artikel en de producent. In geval van twijfel kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Waarom kan ik niet gratis retourneren?
Alle producten in onze webshop zijn met liefde, aandacht en met het oog op duurzaamheid gemaakt. We willen onze klanten de beste service geven, maar vinden ook dat ‘gratis retourneren’ niet past in een duurzaam beleid.
Retourneren is namelijk niet zonder prijs. Het kost verpakkingsmateriaal en brandstof, ook kunnen we niet alle retouren zomaar weer verkopen in de webshop. Al deze (niet-duurzame) kosten zou je dan weer terugvinden in onze verkoopprijzen, terwijl dit niet in lijn is met onze visie op duurzaamheid en transparantie.
Met dit beleid willen we onze bezoekers stimuleren om bewuster te kopen. Als je twijfelt of vragen hebt over een product, kun je altijd contact met ons opnemen.
Toch nog vragen over je retourzending? Neem dan contact op met onze klantenservice, we denken graag met je mee.
Contact
Voor retourzending van bestellingen uit het buitenland, of in geval van ontvangst van een beschadigd of onjuist product, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Op werkdagen bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur – via mail: mail of tel: 020 894 7590.